-
1
Study concerning the Shen Sheng Image Painted on Picture Stones of The Tomb of Wei Wu Emperor Cao Cao
黒田彰
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
2
“Tsutsujibana Nifoferukimi” “Murasakino Nifoferuimo” “Yamabukino Nifoferuimo” and the Sense of Color among Man-Yō Bito
田中みどり
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
3
A Study of “Haru wo Tzunete Haruwo Mizu” Poetry Gāthā - “Tanshun-shi/Godou-shi”
土佐朋子
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
4
HIKARU―GENJI in the Tradition and Creation of Romance
上野辰義
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
5
The Four-part Organization of Chinese Poetry (Kishōtenketsu) and The Daughters of a Fiber Manufacturer
三谷憲正
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
6
Translation into Modern Japanese of Shōsetsu Sinzuî (9)
坂井健
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
7
On the Stone Bed with Picture of Wang Ziqiao, in Wu Qianghua’s Collection; with Two Kinds of Stone Beds of Nothern Wei, in Zhang Huan’s Collection
黒田彰
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
8
Reprinting and Introduction: “Ninsokokagamitaizen” (Part2)
浜田泰彦 / 河戸愛実
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
9
Reading Instruction Focused on Deviation in Literary Texts
橘髙眞一郎
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
10
An Open-vowelization of Omoro Sōshi in the Corpus of Historical Ryukyuan Language
石崎博志
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
11
Educated Youth Literature on the Beijing Wenyi Magazine during the Cultural Revolution
瀨邊啓子
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日
-
12
Cineaste ZHENG JunLi’s Activities in the Field of Spoken Dramas
楊韜
文学部論集
(
104
)
2020年03月01日