-
1
Child-Centered and Teacher-Directed Practices in Two Different Countries: A Descriptive Case Study in Finnish and Japanese Grade 1 Classrooms(International and interdisciplinary research to elucidatethe ability of teachers to recognize children's behavio
松村京子 / PakarinenEija / Imai-MatsumuraKyoko / YadaAkie / YadaTakumi / LeppänenAnne / LerkkanenMarja-Kristiina
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日
-
2
What Perspectives Are Needed to Deter Bystanders from Bullying? : On the Effectiveness of the Finnish Bullying Prevention Program “kiVa”(International and interdisciplinary research to elucidatethe ability of teachers to recognize children's behavior:Fus
原清治 / 浅田瞳
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日
-
3
Research report on teacher training and teacher’s practical knowledge(International and interdisciplinary research to elucidatethe ability of teachers to recognize children's behavior:Fusion of educational practice and brain science)
高見仁志
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日
-
4
Education in Finland:Focusing on Mathematics Education(International and interdisciplinary research to elucidatethe ability of teachers to recognize children's behavior:Fusion of educational practice and brain science)
二澤善紀
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日
-
5
Characteristics of Finnish language textbooks(International and interdisciplinary research to elucidatethe ability of teachers to recognize children's behavior:Fusion of educational practice and brain science)
青砥弘幸
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日
-
6
青砥弘幸 / 二澤善紀 / 高見仁志 / 松村京子 / 原清治
佛教大学総合研究所共同研究成果報告論文集
(
12
)
2024年03月25日